Blog

Uncategorized @da

Marketing Manager hos Montus Business Academy

2019-11-11, Author: Montus

Hent jobopslag i pdf: Marketing Manager hos Montus Business Academy

Brænder du for at blive en del af et vækstende efteruddannelsesinstitut, kan du lide at arbejde med marketing og har du motivation og flair for salg og kundekontakt? Så er det dig, vi er på udkig efter!

Montus Business Academy er en ung kursus- og uddannelsesvirksomhed beliggende i et lækkert kontorfællesskab på Strandvejen i Hellerup. Vi udbyder kompetencegivende kurser, konferencer og uddannelser i luksuriøse 5-stjernede hotelomgivelser til ansatte i både den offentlige og private sektor i Danmark.

Jobbet
Du bliver en del af en professionel og social virksomhed i stærk vækst, hvor salg og marketing vil fylde størstedelen af din arbejdsdag. Daglig kommunikation og tæt samarbejde med virksomhedens driftsdirektør giver dig rig mulighed for at få indsigt i hele virksomheden. Du skal via samarbejde med driftsdirektøren være med til at skabe et godt arbejdsmiljø for de øvrige medarbejdere og sikre, at vi når vores mål.

Vi kan garantere dig en spændende hverdag med varierende og selvstændige arbejdsopgaver. Stillingen kræver, at du tør træffe forretningskritiske beslutninger for Montus, og at du ikke er bange for at tage ansvar for dine leverancer.

Dine opgaver

  • Overordnet budgetansvar for salg og marketing
  • Optimere hele virksomhedens marketing mix, herunder aktiviteter og investeringer hos vores digitale bureau og andre partnere
  • Udforme og gennemføre e-mail marketing til stort kundekartotek
  • Content til hjemmesiden bl.a. i form af faglige pressemeddelelser
  • Daglig kundekontakt på telefon, e-mail og chat
  • Ajourføre hjemmesiden (WordPress) med nye produkter mv.
  • Kundehåndtering via vores nyudviklede IT-platform
  • Udvikle salgsfremmende, kreative tiltag
  • Ansvar for 10 deltidsmedarbejdere i samarbejde med driftsdirektøren

Din profil
Du har nogle års erfaring efter endt videregående uddannelse inden for marketing, eller alternativt har du haft relevante studiejobs. Du skal være stærk og professionel i din kommunikation såvel skriftligt som mundtligt, og du går ikke på kompromis med kvalitet og service over for vores potentielle og eksisterende kunder.

Som person arbejder du struktureret og resultatorienteret. Du har høje ambitioner, og din faglige stolthed kan mærkes. Du har et digitalt mindset og er ikke bange for at afprøve nye tiltag.

Løn og ansættelsesvilkår
Lønnen matcher dine kvalifikationer og erfaring, og der vil være mulighed for en attraktiv bonusordning.

Stillingen er et barselsvikariat af minimum 8 måneders varighed med god mulighed for efterfølgende fastansættelse.

Stillingen er fuldtid og gerne med opstart primo januar 2020.

Skal du med på holdet?
Send din ansøgning til CMO Marie-Louise Sander på hr@montus.dk. Vi afholder løbende samtaler, så lad os høre fra dig snarest. Opslaget fjernes, når stillingen er besat.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du ringe til os på tlf.: 5372 8000.

Vi glæder os til at høre fra dig.