Mindre stress med prioritering og planlægning

”Allerede efter 5 min. kom de første guldkorn fra vores underviser Anette Obenhausen – og det stoppede ikke dér. At kurset blev holdt på Hotel Marriott gjorde at også rammerne var i orden, både med hensyn til udstyr, forplejning og lokale. Tiden gik hurtigt, og at vi kun var 5 deltagere gjorde at alle var 100% med fra start til slut. Tak for de gode værktøjer til at gøre hverdagen mere effektiv :)” – Ulla-Britt Lissau, Client Manager, iDQ

Se flere evalueringer på vores Trustpilot-side.

Ovenstående er bare en af flere fantastiske evalueringer fra Montus’ populære kursus ”Personlig planlægning og effektivitet – for sekretærer, koordinatorer m.fl.”. Kurset giver dig mere tid og overskud i hverdagen, da det hjælper dig med at prioritere opgaver og strukturere hverdagen. På kurset får du en række praktiske værktøjer, der sikrer, at du altid behandler de informationer og opgaver, du modtager, på en struktureret og effektiv måde. Dette vil give dig større overblik, ingen frustrationer over glemte opgaver, hjælpe dig med din prioritering og ikke mindst øge din produktivitet.

Det er en uvurderlig evne at kunne prioritere sin tid, og det vil både hjælpe dig selv og dine omgivelser. Når du arbejder med at styrke din planlægning og effektivitet, giver du dig selv mere arbejdstid og mindsker risikoen for stress.

Slå til nu, og giv dig selv og dine kolleger en gave, I kan bruge hver eneste dag!

Kurset udbydes også til ledere, mellemledere m.fl. – se kurset her.

Vi ser frem til at kunne byde jer velkommen!