Vision, mission & værdier

Her kan du læse om Montus’ vision, mission og værdier, der samlet skal sørge for, at du får en god oplevelse, hver gang du handler hos os. Disse danner grundlaget for vores hverdag og kultur og er sammensat til fordel for vores kunder og bidrager til vores overordnede mål, nemlig at udvikle medarbejdernes faglige kompetencer.

Vision

Vores vision er at være det foretrukne efteruddannelsesinstitut for landets modne erhvervsfolk i den offentlige og private sektor.

Vi ønsker at bidrage med kompetencegivende arrangementer til erhvervsfolk, der ønsker at udvikle deres faglige og personlige kompetencer samt medvirke til den fortsatte udvikling på arbejdsmarkedet såvel som i samfundet.

Mission

Vores mission er at udvikle og omsætte idéer til fordel for enkeltpersoner, teams samt virksomheder. Dette søges opnået ved at bidrage med værdi og udvikling i privat- og erhvervslivet gennem kvalitetssikrede kurser, konferencer og uddannelser for at skabe værdi for den enkelte, virksomheden og samfundet generelt.

Forudsætningen for at vi kan opnå succes med dette er en attraktiv og faglig arbejdsplads, som konstant holder sig ajourført med tidens nyeste trends og viden. Dermed sikres et højt professionelt niveau i alt, hvad vi foretager os.

Værdier

Hos Montus danner følgende fem værdier grundlaget for vores indsats:

   – Faglige: Hos os har vi et højt fagligt niveau. Det er essentielt for os at samarbejde med undervisere, som har den fornødne og rette faglighed og undervisningserfaring. Denne kombination skal sikre, at vi kan levere arrangementer af højeste kvalitet.

   – Højaktuelle: Vi bestræber os på konstant at være opdaterede med nye, faglige og højaktuelle emner, som omsættes til alle vores arrangementer. Vi efterlever så vidt muligt ønsker og efterspørgsler fra vores kunder, hvilket gør, at vi hele tiden følger med udviklingen i samfundet.

   – Kvalitetsorienterede: Vi stræber altid efter at levere en høj standard på alle vores arrangementer, internt såvel som eksternt. Kvalitet er nøgleordet for alle vores handlinger og skal være med til at skabe tryghed for medarbejdere, kunder, undervisere og samarbejdspartnere.

   – Passionerede: Vi er yderst dedikerede og passionerede for at føre vores viden ud i samfundet. Vi har altid hjertet med os og ønsker, at alle får muligheden for at dygtiggøre sig indenfor deres kompetencefelter. Dette er omdrejningspunktet i alt, hvad vi foretager os.

   – Troværdige: Vi nærer en stærk forkærlighed for efteruddannelse og har derfor fuld fokus på at skabe en tæt og tillidsfuld relation til alle vores kunder.

Brug for hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte os ved at sende en e-mail til info@montus.dk. Du kan også ringe ind til os. Vi sidder klar til at tage imod din henvendelse.

Ofte stillede spørgsmål - Covid-19
Hvad gør I i forhold til Covid-19?

Montus følger altid Sundhedsstyrelsens retningslinjer, og vi holder os løbende orienteret i forhold til nye ændringer.

Det er i vores interesse at give dig som kursist den bedste oplevelse, og derfor har vi implementeret en række tiltag for vores fysiske kurser, så du kan føle dig tryg.

Hvor mange kursister deltager på hvert kursus?

Vi afholder alle vores kurser med et passende antal kursister i forhold til lokalestørrelsen, så det er muligt at holde den anbefalede afstand.

Vi følger altid sundhedsmyndighedernes retningslinjer og sammen med vores samarbejdspartnere, herunder Marriott, Radisson og vores undervisere, sørger vi altid for, at det er fuldt forsvarligt at deltage på vores kurser.

Hvad gør hotellerne for at overholde retningslinjerne?

– Alle kursuslokaler er indrettet således, at de nuværende restriktioner og retningslinjer overholdes, så smittespredningen minimeres. Det betyder bl.a., at alle kursister sidder med den anbefalede afstand og sidder med front samme vej.

– Der kan fortsat foregå gruppearbejde på kurserne så længe det sker i mindre grupper.

– Der er håndsprit tilgængeligt i alle kursuslokaler og fællesområder.

– Al forplejning på vores kurser overholder alle krav fra både Sundhedsstyrelsen og Fødevarestyrelsen.

Skal jeg være opmærksom på noget som kursist ift. Covid-19?

Det er vigtigt for os, at du som kursist føler dig tryg både før, under og efter kurset. Derfor er det også helt afgørende, at du husker at følge Sundhedsstyrelsens generelle anbefalinger, så vi fortsat kan færdes trygt sammen:

– Vask dine hænder tit eller brug håndsprit
– Host eller nys i dit ærme – ikke i dine hænder
– Undgå håndtryk, kindkys og kram – begræns den fysiske kontakt
– Hold afstand og bed andre om at tage hensyn

Læs mere på Sundhedsstyrelsens hjemmeside.

Se alle spørgsmål og svar her
Ofte stillede spørgsmål
Er der stadig ledige pladser på kurset?

Ud for hver dato findes en firkant med én af tre følgende farver:

Er kurset markeret som udsolgt, er du velkommen til at skrive til os på info@montus.dk. Læs mere under punktet ”Kan jeg komme på venteliste på et kursus, som er udsolgt?” .

Kan man lave en forhåndsreservation?

Ja. Da mange af vores arrangementer har et begrænset antal deltagerpladser, er det muligt at lave en forhåndsreservation. Du er dermed sikret en plads på holdet helt uforpligtende og uden nogen form for økonomisk hæftelse. Vilkårene for reservationen afhænger af arrangement og aftale.

Kan jeg komme på venteliste på et kursus, som er udsolgt?

Du kan som udgangspunkt godt skrive dig på venteliste til et udsolgt kursus. Dog garanterer vi ikke, at du kan få en plads, da der kan være andre på listen før dig.

Vi anbefaler derfor, at du tilmelder dig første ledige dato og samtidig skriver til os på info@montus.dk, at du ønsker at komme på venteliste på et udsolgt hold.

Hvornår er tilmeldingsfristen for kurset?

Du kan tilmelde dig helt frem til dagen før afholdelsen enten online på hjemmesiden, som er åbent døgnet rundt, pr. e-mail eller ved telefonisk kontakt inden for vores åbningstid, som er mandag til fredag fra kl. 8:30 – 16:30.

Bemærk, at der er begrænset antal pladser på mange afholdelser. Derfor kan kurset godt blive udsolgt, hvis du venter for længe med at tilmelde dig. Vi anbefaler derfor altid, at du tilmelder dig i god tid. Når du har tilmeldt dig, modtager du umiddelbart efter en bekræftelse pr. e-mail.

Er kurset markeret som udsolgt, er du velkommen til at skrive til os på info@montus.dk. Læs mere under punktet ”Kan jeg komme på venteliste på et kursus, som er udsolgt?”.

Hvor afholder I jeres kurser?

Vi afholder vores kurser i luksuriøse, 5-stjernede hotelomgivelser i hjertet af København, Odense og Aarhus.

De unikke kursusfaciliteter indbyder til lærerige og inspirerende kursusdage, og med hotellernes 5-stjernede service sørger de for udsøgt forplejning hele dagen. Vores deltagere er derfor i de bedste hænder og går ikke kun hjem med ny viden og gode arbejdsværktøjer, de går også hjem med en uforglemmelig oplevelse.

Vores arrangementer afholdes på Copenhagen Marriott Hotel, Comwell Odense – H. C. Andersen Hotel og Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus.

Afholder I interne virksomhedsforløb?

Ja, vi udbyder skræddersyede, interne virksomhedsforløb, hvor vores undervisere og foredragsholdere kommer ud til virksomheden, når det passer ind i kalenderen.

Du kan læse meget mere om vores interne virksomhedsforløb her.

Du er også velkommen til at ringe og høre nærmere på tlf. +45 5372 8000 og få et uforpligtende tilbud.

Kan jeg få rabat?

Montus har forskellige rabatmuligheder.

Eksempelvis er der mulighed for rabat ved tilmelding af flere personer fra samme virksomhed. Du har også mulighed for at opnå rabat, hvis du har brug for flere kompetencegivende kurser.

Kontakt os for at høre mere om rabatmulighederne.

Se alle spørgsmål og svar her