Aftalevilkår

Praktiske informationer / Handelsbetingelser

Vi har her samlet alle de praktiske oplysninger samt handelsbetingelser, som kan være relevante, når man deltager i et arrangement hos os.

Tilmelding

Tilmelding kan ske på følgende måder:

Du kan tilmelde dig helt frem til dagen før afholdelsen, men vi anbefaler hurtig tilmelding, da arrangementet kan blive udsolgt. Når man har tilmeldt sig, modtager man umiddelbart efter en bekræftelse pr. e-mail.

Forhåndsreservation

Da mange af vores arrangementer har et begrænset antal deltagerpladser, er det også muligt at lave en forhåndsreservation. Man er dermed sikret en plads på holdet helt uforpligtende og uden nogen form for økonomisk hæftelse. Vilkårene for reservationen afhænger af arrangement og aftale.

Tilfredshedsgaranti – man kan trygt handle hos os

Det er absolut altafgørende for os, at vores kunder er tilfredse med deres kursus- eller uddannelsesforløb. Vi lever af glade, tilfredse kunder og gode anbefalinger, hvorfor vi straks reagerer, såfremt dette ikke skulle være tilfældet. Vi hører derfor meget gerne, hvis en kursist har rettelser eller forbedringsforslag til et forløb, så vi har mulighed for at rette op på det og sikre, at det ikke sker for vores fremtidige kursister. Vi vil selvfølgelig kompensere i form af et nyt forløb, pengene refunderet el.lign., såfremt vi finder feedbacken berettiget. Man kan derfor trygt handle hos os.

Sådan sikrer vi høj kvalitet 

En af vores kerneværdier er at kunne præsentere landets dygtigste og mest passionerede undervisere og foredragsholdere. Derfor deltager de også løbende på udviklingsforløb for at opnå den nyeste viden inden for deres felt. Derved er de altid opdaterede på, hvad der rører sig i branchen og på markedet. Desuden vurderer vi også undervisernes og foredragsholdernes performance ud fra kursusevalueringer, som alle deltagere får mulighed for at udfylde efter endt forløb, hvilket sikrer, at undervisernes og foredragsholdernes professionelle indstilling og engagement fastholdes.

Vi bruger desuden deltagernes evalueringer til konstant at forbedre os, således at vi kan udbyde de bedst mulige arrangementer til vores kunder.

Rykning/aflysning

Montus forbeholder sig retten til at udskyde eller aflyse arrangementet, hvis det vurderes, at et for lavt antal deltagere medfører, at den enkelte ikke får maksimalt udbytte på dagen. Eventuelle udgifter til transport, hotel mv. refunderes ikke af Montus.

Afmelding, overdragelse og rykning

Af hensyn til vores begrænsede antal deltagerpladser gælder følgende betingelser:

Tilmeldingen er personlig og bindende, og deltagergebyret kan som udgangspunkt derfor ikke refunderes.

Såfremt man bliver forhindret i at deltage, er man velkommen til at overdrage sin plads til en kollega mod et administrationsgebyr på kr. 300 ekskl. moms for kurser og konferencer og et administrationsgebyr på kr. 1.000 ekskl. moms for uddannelser.

Alternativt kan man også blive rykket til en anden dato eller et andet pristilsvarende forløb mod et administrationsgebyr:

  • Op til 14 dage før afholdelsesdatoen: kr. 1.000 ekskl. moms.
  • Mindre end 14 dage før afholdelsesdatoen: kr. 1.500 ekskl. moms.

OBS: Er der tale om rykning af et uddannelsesforløb faktureres kr. 1.500 ekskl. moms uanset tidspunkt.

Afholdelsesfaciliteter

Alle vores arrangementer afholdes i skønne og inspirerende hotelomgivelser og varer som udgangspunkt fra kl. 8:30 – 16:00. Dagen starter med registrering, morgenmad og networking fra kl. 8:30, og undervisningen går i gang kl. 9:00. Der vil blive serveret frokost i hotellets delikate restaurant fra kl. 12:00 – 13:00 og kl. 14:30 vil the, kaffe og kage blive sat frem. Arrangementet forventes afrundet og afsluttet kl. 16:00.

Transport og parkering

Vi samarbejder med forskellige hoteller landet over og bestræber os så vidt muligt på, at der både er mulighed for offentlig transport samt parkering. Yderligere information følger ifm. det specifikke arrangement.

Overnatning

Overnatning er ikke inkluderet i prisen. Vi har rabataftaler med alle vores samarbejdspartnere (Marriott, Radisson og Comwell), så ønskes en overnatning på et af disse hoteller, kan vi kontaktes på telefon +45 5372 8000 eller e-mail info@montus.dk for yderligere information.

Diplom

Alle deltagere modtager efter endt forløb et personligt diplom som bevis på deres deltagelse.

Priser 

Prisen inkluderer deltagelse og fuld forplejning på dagen, herunder morgenmad, frokost, eftermiddagskage og forfriskninger i pauserne. Priserne er ekskl. moms og varierer afhængigt af forløb.

Inkl. i prisen:

  • Kvalitetssikrede kurser, konferencer og uddannelser
  • Højaktuelt indhold
  • Branchens bedste og mest kompetente undervisere og foredragsholdere
  • Central lokation med undervisning i skønne og inspirerende omgivelser og med fuld forplejning
  • Networking med ligesindede
  • Personligt diplom
  • E-learning materiale
  • Kundeservice pr. telefon, e-mail og chat.

Faktura/betaling

Umiddelbart efter tilmelding modtager man en faktura pr. e-mail. Såfremt den skal sendes elektronisk, bedes man oplyse virksomhedens EAN nr. ved tilmelding. Betalingsbetingelserne er 8 dage netto fra fakturadato. Priserne er anført i danske kroner ekskl. moms. Det er muligt at dele fakturaen op i rater, såfremt det ønskes. Disse rater skal som minimum være á kr. 20.000 ekskl. moms og kan max brydes op i tre rater.

Rabat

Montus har forskellige rabatmuligheder. Eksempelvis er der mulighed for rabat ved tilmelding af flere personer fra samme virksomhed. Kontakt os for at høre mere om rabatmulighederne.

Yderligere information

Er der spørgsmål eller behov for uddybende information om arrangementets faglige indhold, kan vores kursusadministration kontaktes på info@montus.dk eller tlf. +45 5372 8000.

Forbehold for ændringer

Montus tager forbehold for eventuelle ændringer i tid, sted, underviser, indhold, pris og trykfejl.

Brug for hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte os ved at sende en e-mail til info@montus.dk. Du kan også ringe ind til os. Vi sidder klar til at tage imod din henvendelse.

Ofte stillede spørgsmål - Covid-19
Hvad gør I i forhold til Covid-19?

Montus følger altid Sundhedsstyrelsens retningslinjer, og vi holder os løbende orienteret i forhold til nye ændringer.

Det er i vores interesse at give dig som kursist den bedste oplevelse, og derfor har vi implementeret en række tiltag for vores fysiske kurser, så du kan føle dig tryg.

Hvor mange kursister deltager på hvert kursus?

Vi afholder alle vores kurser med et passende antal kursister i forhold til lokalestørrelsen, så det er muligt at holde den anbefalede afstand.

Vi følger altid sundhedsmyndighedernes retningslinjer og sammen med vores samarbejdspartnere, herunder Marriott, Radisson og vores undervisere, sørger vi altid for, at det er fuldt forsvarligt at deltage på vores kurser.

Hvad gør hotellerne for at overholde retningslinjerne?

– Alle kursuslokaler er indrettet således, at de nuværende restriktioner og retningslinjer overholdes, så smittespredningen minimeres. Det betyder bl.a., at alle kursister sidder med den anbefalede afstand og sidder med front samme vej.

– Der kan fortsat foregå gruppearbejde på kurserne så længe det sker i mindre grupper.

– Der er håndsprit tilgængeligt i alle kursuslokaler og fællesområder.

– Al forplejning på vores kurser overholder alle krav fra både Sundhedsstyrelsen og Fødevarestyrelsen.

Skal jeg være opmærksom på noget som kursist ift. Covid-19?

Det er vigtigt for os, at du som kursist føler dig tryg både før, under og efter kurset. Derfor er det også helt afgørende, at du husker at følge Sundhedsstyrelsens generelle anbefalinger, så vi fortsat kan færdes trygt sammen:

– Vask dine hænder tit eller brug håndsprit
– Host eller nys i dit ærme – ikke i dine hænder
– Undgå håndtryk, kindkys og kram – begræns den fysiske kontakt
– Hold afstand og bed andre om at tage hensyn

Læs mere på Sundhedsstyrelsens hjemmeside.

Se alle spørgsmål og svar her
Ofte stillede spørgsmål
Er der stadig ledige pladser på kurset?

Ud for hver dato findes en firkant med én af tre følgende farver:

Er kurset markeret som udsolgt, er du velkommen til at skrive til os på info@montus.dk. Læs mere under punktet ”Kan jeg komme på venteliste på et kursus, som er udsolgt?” .

Kan man lave en forhåndsreservation?

Ja. Da mange af vores arrangementer har et begrænset antal deltagerpladser, er det muligt at lave en forhåndsreservation. Du er dermed sikret en plads på holdet helt uforpligtende og uden nogen form for økonomisk hæftelse. Vilkårene for reservationen afhænger af arrangement og aftale.

Kan jeg komme på venteliste på et kursus, som er udsolgt?

Du kan som udgangspunkt godt skrive dig på venteliste til et udsolgt kursus. Dog garanterer vi ikke, at du kan få en plads, da der kan være andre på listen før dig.

Vi anbefaler derfor, at du tilmelder dig første ledige dato og samtidig skriver til os på info@montus.dk, at du ønsker at komme på venteliste på et udsolgt hold.

Hvornår er tilmeldingsfristen for kurset?

Du kan tilmelde dig helt frem til dagen før afholdelsen enten online på hjemmesiden, som er åbent døgnet rundt, pr. e-mail eller ved telefonisk kontakt inden for vores åbningstid, som er mandag til fredag fra kl. 8:30 – 16:30.

Bemærk, at der er begrænset antal pladser på mange afholdelser. Derfor kan kurset godt blive udsolgt, hvis du venter for længe med at tilmelde dig. Vi anbefaler derfor altid, at du tilmelder dig i god tid. Når du har tilmeldt dig, modtager du umiddelbart efter en bekræftelse pr. e-mail.

Er kurset markeret som udsolgt, er du velkommen til at skrive til os på info@montus.dk. Læs mere under punktet ”Kan jeg komme på venteliste på et kursus, som er udsolgt?”.

Hvor afholder I jeres kurser?

Vi afholder vores kurser i luksuriøse, 5-stjernede hotelomgivelser i hjertet af København, Odense og Aarhus.

De unikke kursusfaciliteter indbyder til lærerige og inspirerende kursusdage, og med hotellernes 5-stjernede service sørger de for udsøgt forplejning hele dagen. Vores deltagere er derfor i de bedste hænder og går ikke kun hjem med ny viden og gode arbejdsværktøjer, de går også hjem med en uforglemmelig oplevelse.

Vores arrangementer afholdes på Copenhagen Marriott Hotel, Comwell Odense – H. C. Andersen Hotel og Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus.

Afholder I interne virksomhedsforløb?

Ja, vi udbyder skræddersyede, interne virksomhedsforløb, hvor vores undervisere og foredragsholdere kommer ud til virksomheden, når det passer ind i kalenderen.

Du kan læse meget mere om vores interne virksomhedsforløb her.

Du er også velkommen til at ringe og høre nærmere på tlf. +45 5372 8000 og få et uforpligtende tilbud.

Kan jeg få rabat?

Montus har forskellige rabatmuligheder.

Eksempelvis er der mulighed for rabat ved tilmelding af flere personer fra samme virksomhed. Du har også mulighed for at opnå rabat, hvis du har brug for flere kompetencegivende kurser.

Kontakt os for at høre mere om rabatmulighederne.

Se alle spørgsmål og svar her