Aftalevilkår

Praktiske informationer / handelsbetingelser

Vi har her samlet alle de praktiske oplysninger samt handelsbetingelser, som kan være relevante, når man deltager i et arrangement hos os.

Tilmelding

Tilmelding kan ske på følgende måder:

Du kan tilmelde dig helt frem til dagen før afholdelsen, men vi anbefaler hurtig tilmelding, da arrangementet kan blive udsolgt. Når man har tilmeldt sig, modtager man umiddelbart efter en bekræftelse pr. e-mail.

Forhåndsreservation

Da mange af vores arrangementer har et begrænset antal deltagerpladser, er det også muligt at lave en forhåndsreservation. Man er dermed sikret en plads på holdet helt uforpligtende og uden nogen form for økonomisk hæftelse. Vilkårene for reservationen afhænger af arrangement og aftale.

Tilfredshedsgaranti – man kan trygt handle hos os

Det er absolut altafgørende for os, at vores kunder er tilfredse med deres kursus- eller uddannelsesforløb. Vi lever af glade, tilfredse kunder og gode anbefalinger, hvorfor vi straks reagerer, såfremt dette ikke skulle være tilfældet. Vi hører derfor meget gerne, hvis en kursist har rettelser eller forbedringsforslag til et forløb, så vi har mulighed for at rette op på det og sikre, at det ikke sker for vores fremtidige kursister. Vi vil selvfølgelig kompensere i form af et nyt forløb, pengene refunderet el.lign., såfremt vi finder feedbacken berettiget. Man kan derfor trygt handle hos os.

Sådan sikrer vi høj kvalitet 

En af vores kerneværdier er at kunne præsentere landets dygtigste og mest passionerede undervisere og foredragsholdere. Derfor deltager de også løbende på udviklingsforløb for at opnå den nyeste viden inden for deres felt. Derved er de altid opdaterede på, hvad der rører sig i branchen og på markedet. Desuden vurderer vi også undervisernes og foredragsholdernes performance ud fra kursusevalueringer, som alle deltagere får mulighed for at udfylde efter endt forløb, hvilket sikrer, at undervisernes og foredragsholdernes professionelle indstilling og engagement fastholdes.

Vi bruger desuden deltagernes evalueringer til konstant at forbedre os, således at vi kan udbyde de bedst mulige arrangementer til vores kunder.

Rykning/aflysning

Montus forbeholder sig retten til at udskyde eller aflyse arrangementet, hvis det vurderes, at et for lavt antal deltagere medfører, at den enkelte ikke får maksimalt udbytte på dagen. Deltagergebyret samt eventuelle udgifter til transport, hotel mv. refunderes ikke af Montus.

Afmelding, overdragelse og rykning

Af hensyn til vores begrænsede antal deltagerpladser gælder følgende betingelser:

Tilmeldingen er personlig og bindende, og deltagergebyret kan som udgangspunkt derfor ikke refunderes.

Såfremt man bliver forhindret i at deltage, er man velkommen til at overdrage sin plads til en kollega mod et administrationsgebyr på kr. 300 ekskl. moms.

Alternativt kan man også blive rykket til en anden dato eller et andet pristilsvarende forløb mod et administrationsgebyr:

  • Op til 14 dage før afholdelsesdatoen: kr. 1.000 ekskl. moms.
  • Mindre end 14 dage før afholdelsesdatoen: kr. 1.500 ekskl. moms.

OBS: Er der tale om rykning af et uddannelsesforløb faktureres kr. 1.500 ekskl. moms uanset tidspunkt.

Afholdelsesfaciliteter

Alle vores arrangementer afholdes i skønne og inspirerende hotelomgivelser og varer som udgangspunkt fra kl. 8:30 – 16:00. Dagen starter med registrering, morgenmad og networking fra kl. 8:30, og undervisningen går i gang kl. 9:00. Der vil blive serveret frokost i hotellets delikate restaurant fra kl. 12:00 – 13:00 og kl. 14:30 vil the, kaffe og kage blive sat frem. Arrangementet forventes afrundet og afsluttet kl. 16:00.

Transport, parkering og overnatning

Vi samarbejder med forskellige hoteller landet over og bestræber os så vidt muligt på, at der både er mulighed for offentlig transport samt parkering. Yderligere information følger ifm. det specifikke arrangement.

Overnatning er ikke inkluderet i prisen. Vi har rabataftaler med alle vores samarbejdspartnere (Marriott, Radisson og Comwell), så ønskes en overnatning på et af disse hoteller, kan vi kontaktes på telefon +45 5372 8000 eller e-mail info@montus.dk for yderligere information.

Diplom

Alle deltagere modtager efter endt forløb et personligt diplom som bevis på deres deltagelse.

Priser 

Prisen inkluderer deltagelse og fuld forplejning på dagen, herunder morgenmad, frokost, eftermiddagskage og forfriskninger i pauserne. Priserne er ekskl. moms og varierer afhængigt af forløb.

Inkl. i prisen:

  • Kvalitetssikrede kurser, konferencer og uddannelser
  • Højaktuelt indhold
  • Branchens bedste og mest kompetente undervisere og foredragsholdere
  • Central lokation med undervisning i skønne og inspirerende omgivelser og med fuld forplejning
  • Networking med ligesindede
  • Personligt diplom
  • E-learning materiale
  • Kundeservice pr. telefon, e-mail og chat.

Faktura/betaling

Umiddelbart efter tilmelding modtager man en faktura pr. e-mail. Såfremt den skal sendes elektronisk, bedes man oplyse virksomhedens EAN nr. ved tilmelding. Betalingsbetingelserne er 8 dage netto fra fakturadato. Priserne er anført i danske kroner ekskl. moms. Det er muligt at dele fakturaen op i rater, såfremt det ønskes. Disse rater skal som minimum være á kr. 20.000 ekskl. moms og kan max brydes op i tre rater.

Rabat

Montus har forskellige rabatmuligheder. Eksempelvis er der mulighed for rabat ved tilmelding af flere personer fra samme virksomhed. Kontakt os for at høre mere om rabatmulighederne.

Yderligere information

Er der spørgsmål eller behov for uddybende information om arrangementets faglige indhold, kan vores kursusadministration kontaktes på info@montus.dk eller tlf. +45 5372 8000.

Forbehold for ændringer

Montus tager forbehold for at kunne opdatere vores handelsbetingelser og eventuelle ændringer i tid, sted, underviser, indhold, pris og trykfejl.

Brug for hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte os ved at sende en e-mail til info@montus.dk. Du kan også ringe ind til os. Vi sidder klar til at tage imod din henvendelse.

Ofte stillede spørgsmål
Er der venteliste til udsolgte kurser?

Ja, du kan godt skrives på ventelisten til et udsolgt kursus. Dog garanterer vi ikke, at du kan få en plads på holdet. Vi anbefaler derfor, at du tilmelder dig første ledige dato og samtidig skriver til os på info@montus.dk, hvis du ønsker en plads på ventelisten.

Kan man lave en forhåndsreservation?

Ja! Da mange af vores arrangementer har et begrænset antal deltagerpladser, er det muligt at lave en forhåndsreservation. Du er dermed sikret en plads på holdet helt uforpligtende og uden nogen form for økonomisk hæftelse. Vilkårene for reservationen afhænger af arrangement og aftale.

Afholder I firmakurser?

Ja, vi hjælper årligt mange virksomheder med afholdelse af skræddersyede, interne firmakurser, hvor vores undervisere kommer ud til jer, når det passer ind i kalenderen. Læs mere her.

Hvor længe varer kurset?

Kurserne varer som udgangspunkt fra kl. 8:30 – 16:00. Dagen starter med registrering, morgenmad og networking fra kl. 8:30, og undervisningen går i gang kl. 9:00. Der vil blive serveret frokost i hotellets delikate restaurant fra kl. 12:00 – 13:00 og kl. 14:30 serveres the, kaffe og kage. Arrangementet forventes afrundet og afsluttet kl. 16:00.

Kan jeg få tilskud fra en kompetencefond?

Der findes forskellige muligheder for at søge økonomisk støtte til kompetencegivende efter- eller videreuddannelse. Næsten alle overenskomster har en aftale om en kompetencefond. Fra kompetencefonden kan der søges tilskud til kurser- eller uddannelsesforløb for ansatte omfattet af overenskomsten.

 

Fonden finansieres ved, at arbejdsgiverne årligt indbetaler et obligatorisk beløb for de medarbejdere, der er omfattet af en overenskomst med tilhørende kompetencefond.

 

Der findes kompetencefonde for offentligt ansatte samt brancheforeninger og organisationer for privatansatte.

 

Offentlige:
Den Kommunale Kompetencefond
Den Regionale Kompetencefond
Den Statslige Kompetencefond

Private:

Industriens Kompetenceudviklingsfond
Kompetencefondene for Dansk Industri, HK Handel og HK Privat
Bygge- og Anlægsbranchens Udviklingsfond

 

Sådan ansøger du til kompetencefondene:

  • Tal med din leder om dine udviklingsmuligheder. Det er din leder, der i sidste ende skal godkende din ansøgning
  • Find pris, start- og slutdatoer samt link til det kursus- eller uddannelsesforløb, du gerne vil søge støtte til. Se hele vores kursuskatalog her.
  • Udfyld og indsend din ansøgning til den pågældende kompetencefond
  • Endeligt skal ansøgningen underskrives af dig, din leder og din tillidsrepræsentant / faglige organisation. Du kan forvente svar inden for ca. to uger.

Når du skal udfylde din ansøgning, skal du have følgende oplysninger klar:

  • Arbejdspladsens P-nummer (10 cifre)
  • Navn på det kursus- eller uddannelsesforløb, du ønsker at deltage på
  • Navn på kursusudbyder
  • Start- og slutdatoer for uddannelsen
  • Pris på uddannelsen og evt. transport- og materialeudgifter
  • Kontaktoplysninger (e-mail og tlf.) på din leder og tillidsrepræsentant.

I kan også søge tilskud som gruppe. Dette kan I dog kun gøre, hvis alle medarbejderne deltager på samme uddannelse, har samme leder, har samme tillidsrepræsentant og er dækket af samme overenskomst.

Læs mere her.

 

Kan jeg få rabat?

Der er mulighed for rabat ved tilmelding af flere personer fra samme virksomhed. Der er også mulighed for at opnå rabat, hvis du ønsker tilmelding til flere kurser i samme ordre.

Kontakt os for at høre mere om rabatmulighederne.

Hvornår sker fakturering og betaling?

Umiddelbart efter tilmelding modtager du en faktura pr. e-mail. Såfremt den skal sendes elektronisk, bedes du oplyse virksomhedens EAN nr. ved tilmelding.

Betalingsbetingelserne er 8 dage netto fra fakturadato. Priserne er anført i danske kroner ekskl. moms.

Se alle spørgsmål og svar her