Aftalevilkår
Praktiske informationer / handelsbetingelser
Vi har her samlet alle de praktiske oplysninger samt handelsbetingelser, som kan være relevante, når man deltager i et arrangement hos os.
Tilmelding
Tilmelding kan ske på følgende måder:
- www.montus.dk
- info@montus.dk
- +45 5372 8000 (åbningstid man-fre fra kl. 8:30 – 16:30)
Du kan tilmelde dig helt frem til dagen før afholdelsen, men vi anbefaler hurtig tilmelding, da arrangementet kan blive udsolgt. Når man har tilmeldt sig, modtager man umiddelbart efter en bekræftelse pr. e-mail.
Forhåndsreservation
Da mange af vores arrangementer har et begrænset antal deltagerpladser, er det også muligt at lave en forhåndsreservation. Man er dermed sikret en plads på holdet helt uforpligtende og uden nogen form for økonomisk hæftelse. Vilkårene for reservationen afhænger af arrangement og aftale.
Tilfredshedsgaranti – man kan trygt handle hos os
Det er absolut altafgørende for os, at vores kunder er tilfredse med deres kursus- eller uddannelsesforløb. Vi lever af glade, tilfredse kunder og gode anbefalinger, hvorfor vi straks reagerer, såfremt dette ikke skulle være tilfældet. Vi hører derfor meget gerne, hvis en kursist har rettelser eller forbedringsforslag til et forløb, så vi har mulighed for at rette op på det og sikre, at det ikke sker for vores fremtidige kursister. Vi vil selvfølgelig kompensere i form af et nyt forløb, pengene refunderet el.lign., såfremt vi finder feedbacken berettiget. Man kan derfor trygt handle hos os.
Sådan sikrer vi høj kvalitet
En af vores kerneværdier er at kunne præsentere landets dygtigste og mest passionerede undervisere og foredragsholdere. Derfor deltager de også løbende på udviklingsforløb for at opnå den nyeste viden inden for deres felt. Derved er de altid opdaterede på, hvad der rører sig i branchen og på markedet. Desuden vurderer vi også undervisernes og foredragsholdernes performance ud fra kursusevalueringer, som alle deltagere får mulighed for at udfylde efter endt forløb, hvilket sikrer, at undervisernes og foredragsholdernes professionelle indstilling og engagement fastholdes.
Vi bruger desuden deltagernes evalueringer til konstant at forbedre os, således at vi kan udbyde de bedst mulige arrangementer til vores kunder.
Rykning/aflysning
Montus forbeholder sig retten til at udskyde eller aflyse arrangementet, hvis det vurderes, at et for lavt antal deltagere medfører, at den enkelte ikke får maksimalt udbytte på dagen. Deltagergebyret samt eventuelle udgifter til transport, hotel mv. refunderes ikke af Montus.
Afmelding, overdragelse og rykning
Af hensyn til vores begrænsede antal deltagerpladser gælder følgende betingelser:
Tilmeldingen er personlig og bindende, og deltagergebyret kan som udgangspunkt derfor ikke refunderes.
Såfremt man bliver forhindret i at deltage, er man velkommen til at overdrage sin plads til en kollega mod et administrationsgebyr på kr. 300 ekskl. moms.
Alternativt kan man også blive rykket til en anden dato eller et andet pristilsvarende forløb mod et administrationsgebyr:
- Op til 14 dage før afholdelsesdatoen: kr. 1.000 ekskl. moms.
- Mindre end 14 dage før afholdelsesdatoen: kr. 1.500 ekskl. moms.
OBS: Er der tale om rykning af et uddannelsesforløb faktureres kr. 1.500 ekskl. moms uanset tidspunkt.
Afholdelsesfaciliteter
Alle vores arrangementer afholdes i skønne og inspirerende hotelomgivelser og varer som udgangspunkt fra kl. 8:30 – 16:00. Dagen starter med registrering, morgenmad og networking fra kl. 8:30, og undervisningen går i gang kl. 9:00. Der vil blive serveret frokost i hotellets delikate restaurant fra kl. 12:00 – 13:00 og kl. 14:30 vil the, kaffe og kage blive sat frem. Arrangementet forventes afrundet og afsluttet kl. 16:00.
Transport, parkering og overnatning
Vi samarbejder med forskellige hoteller landet over og bestræber os så vidt muligt på, at der både er mulighed for offentlig transport samt parkering. Yderligere information følger ifm. det specifikke arrangement.
Overnatning er ikke inkluderet i prisen. Vi har rabataftaler med alle vores samarbejdspartnere (Marriott, Radisson og Comwell), så ønskes en overnatning på et af disse hoteller, kan vi kontaktes på telefon +45 5372 8000 eller e-mail info@montus.dk for yderligere information.
Diplom
Alle deltagere modtager efter endt forløb et personligt diplom som bevis på deres deltagelse.
Priser
Prisen inkluderer deltagelse og fuld forplejning på dagen, herunder morgenmad, frokost, eftermiddagskage og forfriskninger i pauserne. Priserne er ekskl. moms og varierer afhængigt af forløb.
Inkl. i prisen:
- Kvalitetssikrede kurser, konferencer og uddannelser
- Højaktuelt indhold
- Branchens bedste og mest kompetente undervisere og foredragsholdere
- Central lokation med undervisning i skønne og inspirerende omgivelser og med fuld forplejning
- Networking med ligesindede
- Personligt diplom
- E-learning materiale
- Kundeservice pr. telefon, e-mail og chat.
Faktura/betaling
Umiddelbart efter tilmelding modtager man en faktura pr. e-mail. Såfremt den skal sendes elektronisk, bedes man oplyse virksomhedens EAN nr. ved tilmelding. Betalingsbetingelserne er 8 dage netto fra fakturadato. Priserne er anført i danske kroner ekskl. moms. Det er muligt at dele fakturaen op i rater, såfremt det ønskes. Disse rater skal som minimum være á kr. 20.000 ekskl. moms og kan max brydes op i tre rater.
Rabat
Montus har forskellige rabatmuligheder. Eksempelvis er der mulighed for rabat ved tilmelding af flere personer fra samme virksomhed. Kontakt os for at høre mere om rabatmulighederne.
Yderligere information
Er der spørgsmål eller behov for uddybende information om arrangementets faglige indhold, kan vores kursusadministration kontaktes på info@montus.dk eller tlf. +45 5372 8000.
Forbehold for ændringer
Montus tager forbehold for at kunne opdatere vores handelsbetingelser og eventuelle ændringer i tid, sted, underviser, indhold, pris og trykfejl.