Blog

Kundekontakt2020, Top10udbydere

Top 10 udbydere med bedst kundekontakt

2020-02-04, Author: Montus

Januar 21 2020

Videreuddannelse kommer I mange forskellige former, men alle har de dog ét fælles formål; nemlig at forbedre den jobrelaterede indsats og bidrage til personlig udvikling. Når ledere leder eller HR-chefer vælger at videreuddanne deres medarbejdere, får det en stor og positiv påvirkning på virksomheden og den generelle trivsel hos medarbejderne.

Vores erfaring

Hos finduddannelse.dk tror vi på, at de bedste uddannelsesudbydere tager sig tid til at række personligt ud til potentielle kursister og chefer, der leder efter kompetenceudvikling til deres virksomhed. Vores brugerundersøgelser viser, at kursister værdsætter en hurtig responstid, og de fleste vil helst svares samme dag, som de har lavet forespørgslen. Folk sidder typisk og vil have information med det samme, så de kan tage en beslutning.

En lærerig øvelse

Vi er konstant i udvikling og bestræber os på at give den bedste oplevelse for både vores brugere og vores udbydere. Derfor har hensigten med denne øvelse været at forbedre oplevelsen for både besøgende på siden, men samtidig at gøre udbydere opmærksom på de måder, vores brugere benytter sig af platformen på, og hvad de forventer af den.

Selve øvelsen

For at teste vores system og for at give vores udbydere en bedre forståelse for, hvordan vores system fungerer med forespørgsler, sendte vi en test-forespørgsel ud til alle vores udbydere. Vi valgte tilfældige kurser på udbydernes hjemmesider og sendte en anmodning om mere information om kurset, ligesom en almindelig bruger ville. Herefter tikkede responserne ind, og vi noterede deres responstider og kommunikationskanal.

Vi er stolte over at kunne sige, at 64% af vores udbydere svarede på deres henvendelser inden for en dag. 

Montus Business Academy er en af de mest opmærksomme på kundernes forespørgsler

Hos Montus Business Academy var de gode til at række ud personligt via telefon og e-mail til potentielle kursister/kunder.

Detaljerne:

  • 146 kunder var kontaktet
  • Alle henvendelser var sendt om morgenen eller tidlig på eftermiddagen
  • Alle udbyderne modtog en anmodning om information på et af deres kurser samt et telefonnummer og e-mail, hvor de blev bedt om at tage kontakt for at få give mere information
  • Auto-svar mails blev ikke regnet med i svarene. Efterfølgende opkald og e-mails blev noteret som et respons.

Vi vil gerne sige tak til Montus Business Academy for at tage så godt imod øvelsen, ligesom vi værdsætter jer som kunde og stræber efter at forbedre os hele tiden.