Blog

Kundekontakt2020, Top10udbydere

Top 10 udbydere med bedst kundekontakt

2020-02-04, Author: Montus

Montus Business Academy er i top 10 hos Finduddannelse.dk med anerkendelsen om at have en fremragende og professionel kontakt med sine kunder.

Alle videreuddannelser og kursussteder har et fælles mål, og det er at forbedre medarbejdernes kompetencer og bidrage til deres personlige udvikling. Når arbejdspladser vælger at videreuddanne deres medarbejdere, bidrager det til en vigtig og positiv udvikling hos virksomheden, i samfundet, og ikke mindst hos den enkelte medarbejder.

Kursusplatformen ”Finduddannelse.dk” lavede i januar 2020 en brugerundersøgelse for kursister.
Undersøgelsen gik blandt andet på, hvad kursister sætter mest pris på, når de tager kontakt til kursusudbyderne på markedet. Resultaterne viste, ”at kursister værdsætter en hurtig responstid, og de fleste vil helst svares samme dag, som de har lavet forespørgslen”.

Montus rangerede i deres undersøgelse blandt top 10, som en af de kursusudbydere, der tager sig tid til at række personligt ud til potentielle kursister, som leder efter kompetenceudvikling, og som kan have behov for sparring til at finde det mest ideelle læringsforløb.

Vi er stolte af at have fået denne anerkendelse af ”Finduddannelse.dk”, da vores vision er at være det foretrukne efteruddannelsesinstitut for landets erhvervsfolk i den offentlige og private sektor. Tilfredse kursister er altafgørende for os, og især deres holdning om os som udbyder. Af netop denne årsag bestræber vi os derfor altid på at besvare deres forespørgsler så hurtigt som muligt. Resultaterne fra denne undersøgelse varmer vores hjerte, da det er i tråd med vores værdier. Vi er yderst dedikerede og passionerede for at føre vores viden ud i samfundet. Vi har altid hjertet med os og ønsker, at alle får muligheden for at dygtiggøre sig og får udvidet deres kompetencer. Vi nærer en stærk forkærlighed for efteruddannelse og videreudvikling af folks kompetencer. Vi har derfor fuldt fokus på at skabe en tæt og tillidsfuld relation til alle vores kursister. Derfor evaluerer vi også hvert et kursusforløb, vi afholder, så vi kan have fingeren på pulsen i forhold til ændringer af vores arrangementer, og ikke mindst for at få vigtig inspiration fra vores kursister til nye tiltag. På den måde imødekommer vi bedst alles forventninger, ideer og ønsker.