Pris

6.999kr.

 ekskl. moms

🎁 Tilmeld 3, og opnå 15% rabat. Rabatten fratrækkes automatisk i kurven.
Tid & sted

Arbejd smartere i Office – spar tid, og øg produktiviteten

De fleste udnytter kun en brøkdel af Office-pakkens funktioner. Dette kursus giver dig de bedste tips, genveje og værktøjer til at arbejde hurtigere, smartere og mere professionelt i Word, Excel, Outlook og PowerPoint.

Kurset er praktisk og opdelt i fire moduler med fokus på at optimere workflows, automatisere gentagne opgaver og anvende avancerede funktioner. Efter kurset vil du kunne spare tid i din daglige opgaveløsning og levere mere professionelle resultater.

Udbytte

✔️ Effektive genveje og smarte funktioner i Word, Excel, Outlook og PowerPoint
✔️ Bedre mailhåndtering og samarbejde i Outlook
✔️ Skarpe og engagerende præsentationer i PowerPoint
✔️ Strukturerede data og overblik i Excel
✔️ Professionel opsætning af rapporter og dokumenter i Word
✔️ Øget produktivitet på tværs af Office-programmerne

Målgruppe

Kurset er for medarbejdere, der vil arbejde mere effektivt i Office-pakken. Ingen særlige forudsætninger kræves, men et grundlæggende kendskab til programmerne er en fordel.

Underviser

Frank Jensen
Microsoft 365 ekspert
4.91/5 (45 evalueringer)

Frank har i over 20 år undervist, først i webdesign og grafiske programmer som Photoshop og InDesign, men har fra 2014 udelukkende fokuseret på Microsoft universet. Frank underviser på alle niveauer i Microsoft Copilot, Microsoft Teams, Microsoft 365 og alle programmerne i Office-pakken. Frank lægger stor vægt på, at kursisterne får et konkret og praktisk udbytte af kurserne, så man får håndgribelige værktøjer og strategier, som nemt kan overføres direkte til det daglige arbejde. Han besidder en evne til at motivere og formidle, så selv svært tilgængeligt stof bliver letforståeligt og nærværende at arbejde med. Han er engageret og levende i sin undervisning, og er en stærk formidler, der formår at brænde igennem, og som altid er i faglig og pædagogisk øjenhøjde med deltagerne. Frank underviser på: Word, OneNote og Outlook Work Smarter, Not Harder (2 dage) Microsoft Teams

LÆS MERE

Praktisk

Kurset afholdes på de eksklusive hoteller Copenhagen Marriott og Radisson Blu Scandinavia, Aarhus fra kl. 9:00-16:00 med fuld forplejning fra kl. 8:30.

Du modtager undervisningsmateriale – naturligvis i digital form for at skåne miljøet! Læs mere om vores arbejde med CSR og bæredygtighed.

Kurset er hands-on og interaktivt. Deltagerne vil selv afprøve funktioner i programmerne og arbejde med cases, der afspejler deres daglige arbejdsopgaver. Medbring derfor egen computer.

Efter kurset modtager du et deltagerdiplom.

Program

Nedenfor beskrives hovedlinjerne for hvert modul. På kursusdagen følger vi naturligvis op på spørgsmål og temaer, der måtte opstå undervejs.

Dag 1
Effektiv mail- og præsentationshåndtering

OUTLOOK – Få styr på din indbakke, og optimer samarbejdet

Mange bruger primært Outlook til mails og kalenderstyring, men programmet rummer en række effektive værktøjer, der kan spare tid og øge produktiviteten.

Du lærer at:
– Organisere og rydde op i din indbakke
– Automatisere opfølgning og sortering
– Effektivt søge og anvende søgemapper
– Udnytte kalenderens funktioner til aftaler og teamsamarbejde
– Styre opgaver og deadlines
– Dele kontakter og distributionslister

POWERPOINT – Skab skarpe og engagerende præsentationer

PowerPoint har mange funktioner, men det handler om at bruge de rigtige værktøjer til det rette formål.

Du lærer at:
– Designe visuelle præsentationer med billeder, grafik og SmartArt
– Anvende animationer og overgange til at skabe dynamik
– Strukturere indhold med bulletlister og alternative præsentationsformer
– Indsætte og håndtere Excel-data i PowerPoint
– Udnytte præsentationsværktøjer til stærk formidling

Dag 2
Databehandling og dokumentoptimering

EXCEL – Skab struktur, og visualisér dine data

Excel er ideelt til at håndtere store datamængder. Her lærer du at præsentere og analysere data effektivt.

Du lærer at:
– Formatere data for bedre læsbarhed
– Bruge betinget formatering til hurtig analyse
– Oprette diagrammer og minidiagrammer
– Sortere, filtrere og anvende brugerdefinerede lister
– Integrere Excel-data i andre Office-programmer

WORD – Professionel opsætning og automatisering

Word indeholder værktøjer til både enkle dokumenter og komplekse rapporter.

Du lærer at:
– Optimere opsætningen med typografier og temaer
– Indsætte og redigere billeder, grafik og tabeller
– Oprette indholdsfortegnelser, fodnoter og krydshenvisninger
– Automatisere gentagne opgaver og bruge skabeloner

📞 Har du spørgsmål? Kontakt os på +45 5372 8000 eller info@montus.dk.

(3 kundeanmeldelser)
Pris

6.999kr.

 ekskl. moms

🎁 Tilmeld 3, og opnå 15% rabat. Rabatten fratrækkes automatisk i kurven.
Tid & sted
Afholdes i 5-stjernede omgivelser
Kursusevalueringer

  1. Anne Badenski

    ”Utrolig god og inspirerende dag med en masse brugbart indhold. Oplæg fra underviseren var meget inspirerende. Dejligt med de små “pauser”, hvor man havde gruppearbejde.”

  2. Caroline Holm Laurvig Jeppesen

    ”Alt var fint og god undervisning, som blev formidlet på en god og konstruktiv måde.”

  3. Lotte Tang Thomsen

    ”En rigtig god dag på mange måder – glæder mig til at bruge det. Er 100 % tilfreds.”

SKRIV EN ANMELDELSE

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Deltag på kurset som mange andre
Brug for hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte os ved at sende en e-mail til info@montus.dk. Du kan også ringe ind til os. Vi sidder klar til at tage imod din henvendelse.

Ofte stillede spørgsmål
Modtager jeg et kursusbevis eller diplom?

Alle deltagere modtager efter kurset et digitalt personligt diplom, både på vores åbne kurser, uddannelser og firmakurser (hvis dette ønskes).

Er der tests, certificering eller eksamen?

Nej, vores kurser og uddannelser indeholder ikke formelle tests, eksamener eller certificeringer. Fokus ligger i stedet på praktisk og anvendelsesorienteret undervisning, så du kan bruge den nye viden direkte i dit arbejde eller privat. Selvom der ikke er krav om bestået eksamen, får du altid et deltagerbevis, som dokumenterer din deltagelse og gennemførsel af kurset.

Er der venteliste til udsolgte kurser?

Ja, du kan godt skrives på ventelisten til et udsolgt kursus. Dog garanterer vi ikke, at du kan få en plads på holdet. Vi anbefaler derfor, at du tilmelder dig første ledige dato og samtidig skriver til os på info@montus.dk, hvis du ønsker en plads på ventelisten.

Hvornår er sidste tilmeldingsfrist?

Du kan tilmelde dig helt frem til dagen før afholdelse enten på hjemmesiden, pr. e-mail eller pr. telefon fra mandag til fredag kl. 8:30–16:30.

Kan man lave en forhåndsreservation?

Ja! Da mange af vores arrangementer har et begrænset antal deltagerpladser, er det muligt at lave en forhåndsreservation. Du er dermed sikret en plads på holdet helt uforpligtende og uden nogen form for økonomisk hæftelse. Vilkårene for reservationen afhænger af arrangement og aftale.

Afholder I firmakurser?

Ja, vi hjælper årligt mange virksomheder med afholdelse af skræddersyede, interne firmakurser, hvor vores undervisere kommer ud til jer, når det passer ind i kalenderen. Læs mere her.

Er der parkeringsmuligheder ved kursusstedet?

Ja, der er mulighed for parkering ved hotellerne. Hotellerne har både deres egen betalingsparkering og derudover er der gadeparkering. Du kan se parkeringsmuligheder for hvert specifikt kursussted under vores FAQ.

Ligger afholdelsesstedet tæt på offentlig transport?

Ja, vores afholdelsessteder, altså hotellerne, ligger tæt på togstationer. Du kan derfor nemt tage toget til kursusstedet, uanset hvor i landet kurset afholdes. Du kan se transportmuligheder for hvert specifikt kursussted under vores FAQ.

Er forplejning inkluderet i prisen?

Ja, forplejning er inkluderet i prisen på alle vores heldagskurser og uddannelser. Du får fuld forplejning med morgenmad, frokost, eftermiddagskage, snacks og drikkevarer ad libitum. Derudover sørger vi for kaffe, te og forfriskninger i alle pauser.

Kan jeg få rabat?

I kan få rabat ved tilmelding af flere deltagere fra samme virksomhed. Derudover tilbyder vi også rabat, hvis du tilmelder dig flere kurser i samme ordre.
Desuden kan du, ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev, løbende få eksklusive tilbud og nyheder.
Kontakt os gerne for mere information om aktuelle rabatmuligheder og skræddersyede tilbud til din virksomhed.

Hvornår sker fakturering og betaling?

Umiddelbart efter tilmelding modtager du en faktura pr. e-mail. Såfremt den skal sendes elektronisk, bedes du oplyse virksomhedens EAN nr. ved tilmelding.

Betalingsbetingelserne er 8 dage netto fra fakturadato. Priserne er anført i danske kroner ekskl. moms.

Se alle spørgsmål og svar her

Relaterede kurser