Handelsbetingelser og praktiske oplysninger
Velkommen til Montus Business Academy. Nedenfor finder du vigtige oplysninger vedrørende tilmelding og deltagelse i vores arrangementer.
Tilmelding
Tilmeld dig vores arrangementer via vores hjemmeside www.montus.dk, e-mail info@montus.dk eller telefon +45 5372 8000, mandag-fredag kl. 8:30-16:30.
Vi anbefaler tidlig tilmelding for at sikre din plads, da arrangementerne kan blive hurtigt udsolgt.
En ordrebekræftelse vil blive sendt til din e-mail efter tilmelding.
Forhåndsreservation
Giv dig selv ro i sindet med en uforpligtende forhåndsreservation, som sikrer din plads uden økonomisk forpligtelse. Vilkårene for reservation afhænger af det specifikke arrangement.
Tilfredshedsgaranti
Din tilfredshed er vores topprioritet. Vi lever af glade, tilfredse kunder og gode anbefalinger, hvorfor vi straks reagerer, såfremt dette ikke skulle være tilfældet. Hvis du ikke er tilfreds med dit kursus eller uddannelsesforløb, hører vi gerne fra dig for at kunne tilbyde en passende kompensation eller forbedringer.
Kvalitetssikring
Vi står for høj kvalitet gennem landets dygtigste og mest passionerede undervisere og foredragsholdere, der kontinuerligt opdaterer deres viden for altid at være opdateret på, hvad der rører sig i branchen og på markedet.
Deltagerfeedback er afgørende for os for at sikre løbende forbedringer.
Fremragende kundekontakt anerkendt af Finduddannelse.dk
Vi er stolte over, at vi for femte år i træk er blevet anerkendt blandt top 10 virksomheder med den bedste kundekontakt af Finduddannelse.dk. Denne anerkendelse afspejler vores vedvarende engagement i at tilbyde god service og vejledning til alle vores kunder.
Denne pris understreger vores dedikation til kvalitet og vores forpligtelse til at skabe positive og varige relationer med vores kunder. Læs mere her.
Afmelding
Tilmeldingen er bindende, og gebyret refunderes ikke. Tilmeldingen kan dog konverteres til et tilgodebevis.
Flytning af kursusdeltagelse
Er du forhindret i at deltage, kan du flyttes til en anden dato for følgende betingelser:
- Mere end 14 dage til afholdelsesdatoen: faktureres 50% af arrangementets pris.
- Fra 14 dage og frem til afholdelsesdatoen: faktureres 80% af arrangementets pris.
Bemærk, at vilkår for flytning også er gældende ved sygdom.
Flytning af firmakurser
Ønskes et firmakursus at blive flyttet gælder følgende betingelser:
- Fra 30-15 dage til afholdelsesdatoen: faktureres et gebyr på kr. 2.500 ekskl. moms.
- Fra 14 dage og frem til afholdelsesdatoen: faktureres 50% af arrangementets pris.
Overdragelse
Er du forhindret i at deltage, kan du overdrage din plads til en kollega for følgende betingelser:
- Mere end 7 dage til afholdelsesdatoen: faktureres et gebyr på kr. 300 ekskl. moms
- Fra 7 dage og frem til afholdelsesdatoen: faktureres et gebyr på kr. 500 ekskl. moms
Rykning
Montus Business Academy forbeholder sig retten til at rykke et arrangement til en ny dato, hvis det vurderes, at et for lavt antal deltagere medfører, at den enkelte ikke får maksimalt udbytte på dagen. Deltagergebyret samt eventuelle udgifter til transport, hotel mv. refunderes ikke af Montus Business Academy.
Bliver en underviser akut eller alvorligt syg, forbeholder Montus Business Academy sig ligeledes retten til at udskyde et arrangement. Alle kursister vil blive informeret hurtigst muligt og en ny kursusafholdelse vil herefter blive planlagt.
Afholdelsesfaciliteter
Alle vores arrangementer afholdes i skønne og inspirerende hotelomgivelser og varer som udgangspunkt fra kl. 8:30 – 16:00. Dagen starter med registrering, morgenmad og networking fra kl. 8:30, og kl. 9:00 går undervisningen i gang. Frokost afholdes i hotellets restaurant fra kl. 12:00 – 13:00, og kl. 14:30 serveres the, kaffe og kage. Arrangementet afsluttes kl. 16:00.
Transport, parkering og overnatning
Vi samarbejder med forskellige hoteller landet over og bestræber os så vidt muligt på, at der både er nem mulighed for offentlig transport samt parkering. Yderligere information følger i forbindelse med det specifikke arrangement.
Overnatning er ikke inkluderet i prisen. Vi har rabataftaler med alle vores samarbejdspartnere (Marriott, Radisson, Comwell og Sinatur), så ønskes en overnatning på et af disse hoteller, kan vi kontaktes på telefon +45 5372 8000 eller e-mail info@montus.dk for yderligere information.
Diplom
Efter afsluttet forløb modtager alle deltagere et diplom.
Priser
Priserne er angivet ekskl. moms og inkluderer deltagelse og fuld forplejning.
Faktura og betaling
Faktura sendes via e-mail efter tilmelding med en betalingsfrist på 8 dage. For offentlige institutioner gælder en særlig betalingsfrist på 30 dage fra fakturadatoen.
Skal fakturaen sendes elektronisk, skal EAN nummeret oplyses ved tilmelding. Det samme gælder, hvis et indkøbsordrenummer skal tilføjes til fakturaen.
Rabatmuligheder
Kontakt os for at høre mere om rabat ved tilmelding af flere personer fra samme virksomhed.
Yderligere information
For yderligere information, kontakt vores kursusadministration via e-mail info@montus.dk eller telefon +45 5372 8000.
Forbehold for ændringer
Montus Business Academy forbeholder sig retten til at opdatere handelsbetingelser og detaljer om arrangementer.