God planlægning og prioritering skaber overblik i hverdagen

Kender du det, at du står derhjemme i brusebadet og tænker ”De her tre opgaver skal jeg nå på jobbet i dag”. Du kommer på job, der sker en masse, du arbejder rigtig hårdt, og når du er på vej hjem igen, må du erkende, at du ikke nåede nogen af de tre opgaver, du havde sat dig for, men du har alligevel haft travlt.

Anette Obenhausen er underviser for Montus Business Academy på Koordinator Uddannelsen under modulet ”Personlig planlægning og effektivitet”. På dette modul lærer du at skabe overskud i din hverdag. Hverdagen, som er fyldt med masser af arbejdsopgaver, som vælter ind hele tiden. Noget er planlagt, noget er bestemt ikke planlagt. Som oftest, skyder vi alle de vigtige opgaver til fordel for de ting, som kommer ind igen og igen. På kurset får du nogle helt konkrete redskaber til at skabe dit eget system. Et system, hvor alting ligger planlagt og prioriteret, så det er nemt at styre rundt i. Du lærer også at optimere din brug af Outlook. Så kombinationen af mindset og Outlook er faktisk, hvad kurset går ud på.

Kurset er meget hands-on, og det betyder, at du sidder i mødelokalet med din egen computer, arbejder med dine egne opgaver og dine egne mails. Så når kurset er færdigt, skal du ikke tilbage og i gang med at implementere alle de gode ting, du har lært. Du er allerede i gang og kan blot fortsætte, hvor du slap på kurset.

På kurset ”Personlig planlægning og effektivitet” får du altså de rette værktøjer til at planlægge og prioritere, således at der skabes overblik i din hverdag, som giver mere overskud og mindsker risikoen for stress.

Lyder dette interessant for dig, kan du læse mere om kurset her.

Vi håber på at kunne byde dig velkommen!