Styrk din rolle som chefens sparringspartner og kontorets koordinator på Chefsekretærkonferencen 2019

Dagligdagen for chefsekretærer stiller store krav til at kunne kommunikere og organisere på tværs af virksomheden. Derfor vil Chefsekretærkonferencen 2019 sætte fokus på at skabe overblik og fokus samt de kompetencer, der forventes af chefsekretærer i moderne organisationer anno 2019. Du vil blive styrket i rollen som kontorets koordinator og vil blive rustet til at klare hverdagens udfordringer og de ansvarsområder, som følger med. Læs mere her.

Jobbet som chefsekretær kræver store evner både inden for det faglige såvel som det personlige og empatiske område. Som chefsekretær handler dit job om at hjælpe med at forbedre chefens udførelse af sit job, hvilket forudsætter, at du besidder en helt særlig karakter. Det er ikke få forventninger, der stilles til en chefsekretær. Du forventes at være en forlængelse af chefen selv – og nogle gange endda kende chefen bedre, end chefen selv gør.

De skiftende roller og ansvarsopgaver, som chefsekretærer står over for i deres dynamiske arbejdsdage, kræver praktisk erfaring og opdateret viden, hvilket Montus Business Academy er stolte af at kunne levere på Chefsekretærkonferencen. Vi samarbejder med førende eksperter fra erhvervslivet og undervisere fra landets største universiteter og handelshøjskoler, hvilket er med til at gøre konferencen til en stor succes.

Vi kan nu præsentere Chefsekretærkonferencen 2019 – en dag med fokus på dig som chefsekretær og de udfordringer, som du møder i din hverdag.
Konferencen har til formål at give deltagerne en motiverende, faglig og inspirerende dag, hvor der vil blive sat fokus på, hvordan du som omdrejningspunktet i virksomheden, bedst muligt kan navigere mellem ledelse, kolleger og/eller medarbejdere.

På dagen vil du blive fagligt udfordret og få brugbare redskaber til at finde nye og mere effektive måder at strukturere dine mange opgaver på, lige såvel som du vil blive motiveret til at nytænke din nuværende rolle som chefens og kollegernes sparringspartner. Efter deltagelse på konferencen vil du kunne mærke en tydelig forskel i dit daglige arbejde og overblik.

Konferencen afholdes jævnligt i luksuriøse, 5-stjernede hotelomgivelser: 
d. 9. december 2019  Copenhagen Marriott Hotel i København og
d. 11. december 2019
 på Radisson Blu Scandinavia Hotel i Aarhus

Konferencen vil bl.a. sætte fokus på:
– Formidling og kommunikation
– Fokusskabelse og overblik
– Tidsstyring
– Chefsekretærens rolle
– Forventninger til chefsekretæren
Læs mere om programmet her.

”En konference der virkelig levede op til mine og mine kollegers høje forventninger. Super givende og inspirerede dag, der gav mig en god portion nye værktøjer til arbejdet som chefsekretær. Yderst kompetente og engagerede undervisere. Meget lækre mødefaciliteter og frokost på Marriott. Alt i alt en fremragende og gennemført konference. Tak til MONTUS.” – Tidligere deltager

Tilmelding
Du kan tilmelde dig konferencen elektronisk her eller på tlf. +45 5372 8000. Vi sidder klar til at tage imod dit opkald.

Videresend gerne til den/ de medarbejdere, som kunne have interesse eller til dit eget netværk af chefsekretærer.

Tilslutningen har været overvældende stor, og vi glæder os meget til at byde alle velkommen.