Pris

13.999kr.

 ekskl. moms

🎁 Tilmeld 3, og opnå 15% rabat. Rabatten fratrækkes automatisk i kurven.
Tid & sted

Udnyt AIs fulde potentiale i din virksomhed

Kunstig intelligens (AI) er allerede en integreret del af mange virksomheder og brancher. Nu kan du lære, hvordan du effektivt bruger AI-teknologier som ChatGPT, Microsoft Copilot og Google Gemini til at håndtere data, automatisere arbejdsprocesser og øge din produktivitet.

På denne uddannelse får du hands-on erfaring med nogle af de mest kraftfulde AI-værktøjer. Du lærer, hvordan de kan implementeres direkte i din virksomhed til alt fra dataanalyse til automatisering af opgaver. Vi dykker også ned i, hvordan AI kan hjælpe dig med at skabe AI-genererede billeder og optimere arbejdsprocesser i Office-programmer som Excel, PowerPoint og Word.

Uddannelsen består af 3 moduler:
ChatGPT grundlæggende
Copilot til Microsoft 365
AI i strategi og ledelse

Udbytte

✔️ Lær at bruge AI-teknologier som ChatGPT og Copilot til Microsoft 365
✔️ Få praktisk viden om at analysere og håndtere data med AI
✔️ Automatiser opgaver i Office-programmer som Excel, PowerPoint og Word
✔️ Få hands-on erfaring med at skabe AI-genererede billeder og analysere store datasæt
✔️ Reflekter over AIs etiske aspekter og strategiske muligheder
✔️ Se eksempler på AIs anvendelse i både private og offentlige virksomheder

Målgruppe

Uddannelsen henvender sig til alle, der ønsker at lære, hvordan AI kan skabe værdi i deres daglige arbejde. Det er relevant for ledere, specialister, medarbejdere på tværs af afdelinger og brancher, samt beslutningstagere, der ønsker at optimere arbejdsprocesser og udnytte de muligheder, som AI tilbyder. Uanset om du er nybegynder eller har erfaring med AI, vil du få konkrete værktøjer, der kan implementeres med det samme i din virksomhed eller organisation.

Undervisere

Vores undervisere er eksperter inden for AI, RPA og dataanalyse. De kombinerer nyeste teori med praktisk erfaring, så du både lærer og forstår, hvordan AI kan anvendes i din virksomhed.

Kåre Bjørn Jensen
Chefkonsulent, underviser og serieiværksætter
4.68/5 (127 evalueringer)

Kåre er chefkonsulent med mere end 20 års erfaring som underviser og konsulent. Siden 2000 har han undervist i en bred vifte af programmer og discipliner. Oprindeligt uddannet i mediebranchen, har Kåre opbygget stærke kompetencer inden for både Excel, Microsoft Office-programmerne og medieindustriens værktøjer til web, video og sociale medier. I de seneste år har Kåre specialiseret sig i kunstig intelligens (AI) og har holdt en lang række kurser i bl.a. ChatGPT, Microsoft Copilot, Midjourney og andre AI-værktøjer. Han brænder for at gøre komplekse emner letforståelige og anvendelige i praksis og tænker altid i forretningsprocesser og værdiskabelse, hvilket afspejler hans erfaring som serieiværksætter. Gennem sin karriere har Kåre arbejdet med både mellemstore og store virksomheder, fagforeninger, kommuner og andre offentlige myndigheder og har ydet konsulentbistand på tværs af forskellige sektorer. Kåre underviser på Den IT-sikre organisation, Strategisk markedsfokus – en effektiv kilde til vækst, samt en række AI-kurser.

LÆS MERE
Bjarne Lynderup
Ledelsesekspert, multiunderviser, foredragsholder og podcastvært
4.89/5 (74 evalueringer)

Når Bjarne underviser, gør han det engageret, inspirerende og med et humoristisk touch. Han er kendt for at dele ud af sin viden og krydrer ofte undervisningen med personlige elementer og anekdoter fra sit eget liv. For Bjarne er livslang læring et mantra for at kunne holde sig dygtig og parat til de konstante forandringer i et udviklende samfund. De seneste 14 år har Bjarne drevet sit eget konsulentfirma, hvor han arbejder med lederudvikling og ledersparring, samtidig med at han underviser inden for en bred vifte af områder. Ved siden af det holder Bjarne foredrag og er podcastvært. Som underviser og foredragsholder har han mødt mere end 10.000 deltagere, der har lyttet, spurgt og lært. Bjarne har kunder inden for både organisationer, kommuner og virksomheder, herunder Novo Nordisk, Københavns Kommune, Zealand Pharma, Aleris, AS3, Schultz, Danske Bank, HK, Finansforbundet og mange flere. Derudover har Bjarne en master fra Aalborg Universitet og har tidligere været chef i den offentlige sektor med ansvar for store organisationer med op til 250 medarbejdere.

LÆS MERE

Praktisk

Uddannelsen afholdes på de eksklusive hoteller Copenhagen Marriott og Radisson Blu Scandinavia, Aarhus fra kl. 9:00-16:00 med fuld forplejning fra kl. 8:30.

Du modtager et undervisningsmateriale – naturligvis i digital form for at skåne miljøet! Læs mere om vores arbejde med CSR og bæredygtighed.

Uddannelsen er baseret på en praktisk tilgang med fokus på hands-on øvelser. Husk at medbringe egen computer, da du vil arbejde med konkrete eksempler og cases gennem hele forløbet.

Da der er mange praktiske øvelser på dagen, er deltagerantallet begrænset. Vi anbefaler derfor, at du tilmelder dig allerede nu, hvis du og dine kolleger vil sikre jer en plads.

Ved afslutning modtager du et uddannelsescertifikat.

Program

Bemærk: Undervisningen holdes ajour med de nyeste AI-udviklinger og muligheder, så du er klar til at implementere dem i din virksomhed med det samme. Derfor tilpasses programmet løbende.

Modul 1

Få en grundig introduktion til ChatGPT, markedets mest populære AI-værktøj. Du lærer at bruge ChatGPT til tekstforståelse, billedgenerering og datahåndtering. Modulet dækker alt fra de første prompts til avanceret dataanalyse.

– Introduktion til AI, chatbots og GPT
– Introduktion til ChatGPT 4o mini (gratis version) og ChatGPT 4o og o1 (betalt version)
– De første prompts og praktiske eksempler
– Indstillinger i ChatGPT
– ”Den perfekte prompt”
– Advanced Data Analysis
– Billed-generering og -forståelse med Dall-E

Modul 2

Her lærer du at bruge AI i Office-pakken. Vi ser på, hvordan Copilot effektiviserer opgaver i Word, Excel, PowerPoint og Outlook, samt hvordan AI kan automatisere processer og hjælpe med fx formularer og kalendere.

– Overblik over Copilot til Microsoft 365
– Grundig gennemgang af funktioner i Copilot til Microsoft 365
– Afprøvning af de konkrete AI-muligheder i Word, Excel og PowerPoint
– AI-muligheder i Outlook – få hjælp til at skrive og besvare mails samt overblik over mail-tråde og din kalender
– Opret formularer med Microsoft Forms og brug de smarte AI-funktioner til at komme hurtigt fra start og sikkert i mål
– Samspillet mellem Microsoft Teams og AI
– AI-funktioner i OneNote og Whiteboard

Modul 3

Dette modul giver dig indsigt i, hvordan AI allerede anvendes i både private og offentlige organisationer. Vi diskuterer AIs etiske udfordringer og strategiske anvendelser, så du kan træffe informerede beslutninger om implementeringen af AI i din virksomhed.

– Typer af AI
– AI i det private og offentlige
– AI og de etiske udfordringer
– Hvilke overvejelser skal vi gøre os for at udvikle en strategi for AI?
– Hvordan tænker vi medarbejderne ind?
– Hvordan kommunikerer vi vores AI-strategi?

Kontakt

Har du brug for rådgivning eller hjælp til tilmelding, må du endelig kontakte os på tlf. +45 5372 8000 eller e-mail info@montus.dk.

(3 kundeanmeldelser)
Pris

13.999kr.

 ekskl. moms

🎁 Tilmeld 3, og opnå 15% rabat. Rabatten fratrækkes automatisk i kurven.
Tid & sted
Kursusevalueringer

  1. Gustav Skov

    “Undervisere og kursusmateriale var super godt. Jeg har fået rigtig meget ud af uddannelsen og jeg glæder mig til at bruge det i mit arbejde.”

  2. Jette Hansen

    “En yderst relevant uddannelse, som viste mig nye måder at arbejde smartere på. Kompetente undervisere, lækre omgivelser og skøn forplejning gjorde dagene helt i top.”

  3. Anders Toft

    “Kurset gav mig en dyb forståelse af, hvordan jeg kan bruge AI til at optimere mit arbejde. Underviserne var meget behagelige og fagligt dygtige, hvilket gjorde komplekse emner let forståelige.”

SKRIV EN ANMELDELSE

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Deltag på uddannelsen som mange andre
Afholdes i 5-stjernede omgivelser
Brug for hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte os ved at sende en e-mail til info@montus.dk. Du kan også ringe ind til os. Vi sidder klar til at tage imod din henvendelse.

Ofte stillede spørgsmål
Er der venteliste til udsolgte kurser?

Ja, du kan godt skrives på ventelisten til et udsolgt kursus. Dog garanterer vi ikke, at du kan få en plads på holdet. Vi anbefaler derfor, at du tilmelder dig første ledige dato og samtidig skriver til os på info@montus.dk, hvis du ønsker en plads på ventelisten.

Kan man lave en forhåndsreservation?

Ja! Da mange af vores arrangementer har et begrænset antal deltagerpladser, er det muligt at lave en forhåndsreservation. Du er dermed sikret en plads på holdet helt uforpligtende og uden nogen form for økonomisk hæftelse. Vilkårene for reservationen afhænger af arrangement og aftale.

Afholder I firmakurser?

Ja, vi hjælper årligt mange virksomheder med afholdelse af skræddersyede, interne firmakurser, hvor vores undervisere kommer ud til jer, når det passer ind i kalenderen. Læs mere her.

Hvor længe varer kurset?

Kurserne varer som udgangspunkt fra kl. 8:30 – 16:00. Dagen starter med registrering, morgenmad og networking fra kl. 8:30, og undervisningen går i gang kl. 9:00. Der vil blive serveret frokost i hotellets delikate restaurant fra kl. 12:00 – 13:00 og kl. 14:30 serveres the, kaffe og kage. Arrangementet forventes afrundet og afsluttet kl. 16:00.

Kan jeg få tilskud fra en kompetencefond?

Der findes forskellige muligheder for at søge økonomisk støtte til kompetencegivende efter- eller videreuddannelse. Næsten alle overenskomster har en aftale om en kompetencefond. Fra kompetencefonden kan der søges tilskud til kurser- eller uddannelsesforløb for ansatte omfattet af overenskomsten.

Fonden finansieres ved, at arbejdsgiverne årligt indbetaler et obligatorisk beløb for de medarbejdere, der er omfattet af en overenskomst med tilhørende kompetencefond.

Der findes kompetencefonde for offentligt ansatte samt brancheforeninger og organisationer for privatansatte.

Offentlige:
Den Kommunale Kompetencefond
Den Regionale Kompetencefond
Den Statslige Kompetencefond

Private:

Industriens Kompetenceudviklingsfond
Kompetencefondene for Dansk Industri, HK Handel og HK Privat
Bygge- og Anlægsbranchens Udviklingsfond

Sådan ansøger du til kompetencefondene:

  • Tal med din leder om dine udviklingsmuligheder. Det er din leder, der i sidste ende skal godkende din ansøgning
  • Find pris, start- og slutdatoer samt link til det kursus- eller uddannelsesforløb, du gerne vil søge støtte til. Se hele vores kursuskatalog her.
  • Udfyld og indsend din ansøgning til den pågældende kompetencefond
  • Endeligt skal ansøgningen underskrives af dig, din leder og din tillidsrepræsentant / faglige organisation. Du kan forvente svar inden for ca. to uger.

Når du skal udfylde din ansøgning, skal du have følgende oplysninger klar:

  • Arbejdspladsens P-nummer (10 cifre)
  • Navn på det kursus- eller uddannelsesforløb, du ønsker at deltage på
  • Navn på kursusudbyder
  • Start- og slutdatoer for uddannelsen
  • Pris på uddannelsen og evt. transport- og materialeudgifter
  • Kontaktoplysninger (e-mail og tlf.) på din leder og tillidsrepræsentant.

I kan også søge tilskud som gruppe. Dette kan I dog kun gøre, hvis alle medarbejderne deltager på samme uddannelse, har samme leder, har samme tillidsrepræsentant og er dækket af samme overenskomst.

Læs mere her.

Kan jeg få rabat?

Der er mulighed for rabat ved tilmelding af flere personer fra samme virksomhed. Der er også mulighed for at opnå rabat, hvis du ønsker tilmelding til flere kurser i samme ordre.

Kontakt os for at høre mere om rabatmulighederne.

Hvornår sker fakturering og betaling?

Umiddelbart efter tilmelding modtager du en faktura pr. e-mail. Såfremt den skal sendes elektronisk, bedes du oplyse virksomhedens EAN nr. ved tilmelding.

Betalingsbetingelserne er 8 dage netto fra fakturadato. Priserne er anført i danske kroner ekskl. moms.

Se alle spørgsmål og svar her