Pris

50.000kr.200.000kr.

 ekskl. moms

🎁 Tilmeld 3, og opnå 15% rabat. Rabatten fratrækkes automatisk i kurven.
Tid & sted

Nu kan din virksomhed opnå kontante fordele og mindre administration ved køb af et klippekort fra Montus Business Academy.

Et klippekort giver rigtig god mulighed for at dække jeres behov for efteruddannelse ét sted. Klippekortet kan bruges på mere end 65 af vores åbne arrangementer inden for en bred palette af fagområder – se kursuskataloget her.

Få mere for pengene – 20% i bonus

Med klippekortet sparer I penge på hvert kursus, I tilmelder jer. I bestemmer selv beløbet på klippekortet, fra kr. 50.000 og opefter, og så lægger vi 20% af klippekortets værdi oveni. Køber I f.eks. et klippekort for kr. 50.000, har klippekortet en værdi af kr. 60.000 – I får altså hele 10.000 kursuskroner helt gratis.

Administrativ lettelse

Køb et klippekort på et beløb, der dækker jeres uddannelsesbehov, og få ro i budgettet resten af året. Udover at spare penge, slipper I også for flere faktureringer. I modtager kun én faktura. Værdien af de løbende kursustilmeldinger fratrækkes klippekortet – helt automatisk.

Ved tilmelding på hjemmesiden giver I besked om, at der købes på klippekort, hvorefter klippekortet nedskrives. Montus hjælper jer samtidig med at holde styr på jeres forbrug til uddannelse samt værdien på klippekortet.

Det praktiske – ingen begrænsninger, kun besparelser

Klippekortet kan tages i brug med det samme eller gemmes så længe, I ønsker det – det har ingen udløbsdato! Det er altså 100% fleksibelt, og I bestemmer selv, hvordan og hvornår I vil bruge det.

Betingelser ved køb af klippekort:

  • Klippekortet kan ikke kombineres med andre rabatkoder eller tilbud.
  • Vores generelle handelsbetingelser er gældende ved betaling med klippekortet.
  • Klippekortet gælder kun til arrangementer udbudt af Montus Business Academy ApS.

Firmakurser

Klippekortet kan også bruges til firmakurser. Betalingen trækkes på klippekortet, hvorfor I på denne måde får mere værdi for jeres penge.

Hvis I ønsker at høre mere og/eller ønsker hjælp til køb af klippekortet, kan I altid ringe til os på +45 5372 8000 eller skrive til os på info@montus.dk.

Vi glæder os til at opkvalificere jeres kompetencer!

10 stjerner herfra!

“Montus Business Academy er utrolig professionelle hele vejen igennem. Man føler sig tryg i deres udførsel, og jeg har stor tillid til deres kvalitetssans. Jeg er overbevist om, at de altid går efter de bedste undervisere, og aldrig går på kompromis med kvaliteten af underviserne og materialet. 10 stjerner herfra!”

– Mikala Beckendorff
Jeg anbefaler Montus Business Academy

“Jeg deltog i 2-dages Excel for økonomiafdelingen kursus i uge 3/2022.
Det var et rigtig godt kursus på alle måder. God og dygtig underviser, godt materiale og lækre forhold på Radisson Blu i Aarhus.
Jeg anbefaler gerne Montus Business Academy.”

– Claus Hønborg, Micro Technic A/S
Yderst professionelle med styr på tingene

“Montus Business Academy er yderst professionelle. De har styr på tingene og bruger kun de bedste underviser. Jeg kan varmt anbefale et kursus igennem dem”

– Mona Lodberg, Saint-Gobain Distribution Denmark A/S
Pris

50.000kr.200.000kr.

 ekskl. moms

🎁 Tilmeld 3, og opnå 15% rabat. Rabatten fratrækkes automatisk i kurven.
Tid & sted
Afholdes i 5-stjernede omgivelser
Kursusevalueringer

  1. Kimberly, Københavns Universitet

    “Jeg har deltaget på et planlægningskursus hos Montus Business Academy, som til fulde levede op til mine forventninger. Jeg fik mange gode input, som med sikkerhed vil give mig et bedre overblik og mere overskud i min hverdag. Super lækre omgivelser på Marriott og en meget kompetent og inspirerende underviser. I det hele taget et godt og yderst professionelt udført kursus.”

  2. Michelle Bjerre Hansen

    “Super god underviser, der virkelig formåede at motivere, inspirere og inddrage os dagen igennem. Forplejningen var også helt i top! Jeg er glutenintolerant, og det blev der taget hensyn til hele dagen, så der også var noget jeg kunne spise – så dejligt!”

SKRIV EN ANMELDELSE

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Deltag på kurset som mange andre
Brug for hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte os ved at sende en e-mail til info@montus.dk. Du kan også ringe ind til os. Vi sidder klar til at tage imod din henvendelse.

Ofte stillede spørgsmål
Modtager jeg et kursusbevis eller diplom?

Alle deltagere modtager efter kurset et digitalt personligt diplom, både på vores åbne kurser, uddannelser og firmakurser (hvis dette ønskes).

Er der tests, certificering eller eksamen?

Nej, vores kurser og uddannelser indeholder ikke formelle tests, eksamener eller certificeringer. Fokus ligger i stedet på praktisk og anvendelsesorienteret undervisning, så du kan bruge den nye viden direkte i dit arbejde eller privat. Selvom der ikke er krav om bestået eksamen, får du altid et deltagerbevis, som dokumenterer din deltagelse og gennemførsel af kurset.

Er der venteliste til udsolgte kurser?

Ja, du kan godt skrives på ventelisten til et udsolgt kursus. Dog garanterer vi ikke, at du kan få en plads på holdet. Vi anbefaler derfor, at du tilmelder dig første ledige dato og samtidig skriver til os på info@montus.dk, hvis du ønsker en plads på ventelisten.

Hvornår er sidste tilmeldingsfrist?

Du kan tilmelde dig helt frem til dagen før afholdelse enten på hjemmesiden, pr. e-mail eller pr. telefon fra mandag til fredag kl. 8:30–16:30.

Kan man lave en forhåndsreservation?

Ja! Da mange af vores arrangementer har et begrænset antal deltagerpladser, er det muligt at lave en forhåndsreservation. Du er dermed sikret en plads på holdet helt uforpligtende og uden nogen form for økonomisk hæftelse. Vilkårene for reservationen afhænger af arrangement og aftale.

Afholder I firmakurser?

Ja, vi hjælper årligt mange virksomheder med afholdelse af skræddersyede, interne firmakurser, hvor vores undervisere kommer ud til jer, når det passer ind i kalenderen. Læs mere her.

Er der parkeringsmuligheder ved kursusstedet?

Ja, der er mulighed for parkering ved hotellerne. Hotellerne har både deres egen betalingsparkering og derudover er der gadeparkering. Du kan se parkeringsmuligheder for hvert specifikt kursussted under vores FAQ.

Ligger afholdelsesstedet tæt på offentlig transport?

Ja, vores afholdelsessteder, altså hotellerne, ligger tæt på togstationer. Du kan derfor nemt tage toget til kursusstedet, uanset hvor i landet kurset afholdes. Du kan se transportmuligheder for hvert specifikt kursussted under vores FAQ.

Er forplejning inkluderet i prisen?

Ja, forplejning er inkluderet i prisen på alle vores heldagskurser og uddannelser. Du får fuld forplejning med morgenmad, frokost, eftermiddagskage, snacks og drikkevarer ad libitum. Derudover sørger vi for kaffe, te og forfriskninger i alle pauser.

Kan jeg få rabat?

I kan få rabat ved tilmelding af flere deltagere fra samme virksomhed. Derudover tilbyder vi også rabat, hvis du tilmelder dig flere kurser i samme ordre.
Desuden kan du, ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev, løbende få eksklusive tilbud og nyheder.
Kontakt os gerne for mere information om aktuelle rabatmuligheder og skræddersyede tilbud til din virksomhed.

Hvornår sker fakturering og betaling?

Umiddelbart efter tilmelding modtager du en faktura pr. e-mail. Såfremt den skal sendes elektronisk, bedes du oplyse virksomhedens EAN nr. ved tilmelding.

Betalingsbetingelserne er 8 dage netto fra fakturadato. Priserne er anført i danske kroner ekskl. moms.

Se alle spørgsmål og svar her

Relaterede kurser