GRATIS SEKRETÆR-EVENT 2024 (1/2 DAG)
Den 13. juni 2024 afholdt vi det årlige Sekretær-event med 180 engagerede deltagere. Det var en fornøjelse at se både velkendte og nye ansigter.
Vi er allerede i gang med at planlægge et spændende program for 2025 og håber at se dig der. Hvis du ved, at du vil deltage, kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev og være en af de første til at modtage mere information.
Se billederne fra eventet her.
Hvis du er leder, mellemleder el.lign. har vi også et event til dig: ÅRETS GRATIS LEDER-EVENT.
Bemærk: Eventet er gratis for op til 2 deltagere per CVR-nummer. Herefter er deltagerprisen kr. 500 ekskl. moms.
Oplæg
Oplæg 1: Arbejd smartere med ChatGPT og Microsoft Copilot: Sådan gør du
Oplæg 2: Kommunikation og samarbejde på tværs af teams
Oplæg 3: Bliv effektiv med Outlook
Læs hele programmet længere nede.
Målgruppe
For dig, som er chefsekretær, PA eller anden administrativ koordinator i alle typer virksomheder og organisationer.
Undervisere
På eventet vil du møde tre inspirerende og kompetente undervisere, som alle vil bringe oplæg med høj faglighed og praktiske erfaringer for at klæde dig på til fremtiden.
Praktisk
- Dato: 13. juni 2024
- Sted: Copenhagen Marriott Hotel, Kalvebod Brygge 5, 1560 København
- Tid: 09:00 – 12:30. Morgenmad fra kl. 8:30
Program
I en tid, hvor teknologi udvikler sig hurtigere end nogensinde, er det vigtigt at være på forkant. At bruge AI-værktøjer som ChatGPT og Microsoft Copilot kan virkelig gøre en forskel i dit arbejdsliv. Værktøjerne er ikke bare teknologiske nyheder; de er praktiske hjælpere, der gør vores daglige arbejdsopgaver lettere og vores arbejde mere effektivt.
Anders Jensen vil i sit oplæg vise os, hvordan ChatGPT og Microsoft Copilot kan ændre dit kontorarbejde. Han vil forklare, hvordan disse AI-værktøjer kan hjælpe dig med at automatisere rutineopgaver og gøre dine arbejdsprocesser smartere. Med eksempler fra det virkelige liv og simple råd, vil Anders guide os gennem, hvordan vi implementerer værktøjerne i vores daglige arbejde for at opnå bedre resultater og arbejde på en smartere måde.
Dette emne er afgørende i en tid, hvor arbejdspladser bliver mere diversificerede og ofte fordelt geografisk. Effektiv kommunikation og samarbejde er nøglen til at opretholde et produktivt arbejdsmiljø, især med den stigende udbredelse af fjernarbejde og hybride arbejdsmodeller.
Lær af Gitte Koldtoft om vigtigheden af effektiv kommunikation og samarbejde inden for og mellem teams. Dette oplæg vil give strategier og teknikker til at bygge stærkere relationer, forbedre teamdynamikken og opnå bedre resultater gennem samarbejde.
I en travl arbejdsdag kan det være en udfordring at holde styr på opgaver og aftaler. Outlook er et værktøj, der kan hjælpe dig med at få mere struktur og overblik i din arbejdsdag.
Anette Obenhausen viser dig, hvordan du kan bruge Outlooks funktioner til at organisere dine e-mails, planlægge dine møder og automatisere tilbagevendende opgaver. Du lærer enkle tricks til at gøre din arbejdsdag mere effektiv og stressfri.
Efter dette oplæg vil du kende til smarte måder at bruge Outlook på, så du kan spare tid og minimere stress. Med disse nye færdigheder bliver det lettere at tackle din arbejdsdag.
Tilmelding og no-show-fee
Eventet er gratis for op til 2 deltagere per virksomhed. Ved afmelding senest 2 uger før eventet eller ved udeblivelse opkræves et gebyr på kr. 500 ekskl. moms.
Ved tilmelding accepterer du, at der kan blive taget billeder og video til brug i fremtidig markedsføring.
Vi glæder os til at se jer!
Janine Dee Tversted Harboe, Grundfos Holding A/S –
”Alle tre gav mig så meget brugbart til mit arbejdsliv. Dygtige og nærværende formidlere; jeg er meget tilfreds.”
Birgitte Kristoffersen, Arbejdsgiverforeningen KA –
”Alle undervisere leverede nogle veltilrettelagte oplæg, som var både spændende og anvendelige. Meget engagerede foredragsholdere.”
Louise Dahl –
Jeg synes at alt var rigtig godt, både undervisere, lokation og forplejning. Mange tak for en god formiddag!
Christina Lundgren –
Jeg følte mig velkommen og fik tre virkelig spændende og meget forskellige oplæg. Super spændende dag med virkelig god atmosfære – jeg fik meget mere, end jeg forventede. Tak for det 🙂
Lone Thinggaard –
Virkelig gode undervisere og relevante emner. Flot arrangement fra jeres side. Der var god stemning og alle gjorde deres for at det blev en god dag.